4.2.13

a day for a little giveaway

SIDE NOTE: This is the first time I'm writing this on both - english and lithuanian languages

Hi ladies and gentlemen !

It's time for my little 100th post giveaway. What I'm giving you this time is these chain earrings I've made myself.

Sveiki, ponios ir ponai ! 
Atėjo metas pirmajam nedideliam mano giveaway, skirtam šimtajam mano įrašui paminėti. Šį kartą į jūsų rankas atiduodu savo gamintus 'grandininius' auskarėlius.



They're actually pretty nice and looks good (I made one of these earrings to myself about four months ago and I love it since). I even made a promotional gif-video : D I'm really into gifs lately o.o

Tiesą sakant, jie tikrai smagūs ir gerai atrodo (Žinau, nes prieš kokį ketvertą mėnesių sau pasidariau vieną tokį- iki šiol jį tampau). Tiems auskarams netgi padariau 'promoutinį' - ne va tai reklaminį vaizdelį, kadangi pastaruoju metu visai pamėgau gif paveikslėlių kūrimą.

So all you have to do is follow me here on blogger, bloglovin' (both buttons on your right), or my twitter (you can folow me on one of these of your choice or all of them) and then comment under this post saying ' I'm following you on ...' and that's it, you're in,starting now, this very moment !
The winner will be announced in one week exactly, and to make this fair, I'll use the random number generator to chose one of the number of entrees.

Visa, ką turite padaryti, tai yra sekti mane čia, blogger paskyroje, bloglovin' svetainėje (mygtukai jūsų dešinėje) ar mano twitter profilyje (viename iš šių, pagal patogumą arba visuose trejuose) ir parašyti komentarą po šiuo įrašu su žodžiais "Aš tave seku per ... " ir viskas, jūs jau dalyvaujate. Laimėtoją paskelbsiu lygiai po savaitės ir, kad būtų teisinga, tą, kuri laimėjo, išrinksiu naudodama atsitiktinių skaičių generatorių.

So, good luck, enter yourself and spread the word !


Taigi, sėkmės, dalyvauk pats ir pasakyk draugui !

xoxo
korinbalerin


video

6 comments:

  1. Aš tave seku per blogger paskyrą :)

    ReplyDelete
  2. seku per twitter.com : )

    ReplyDelete
  3. Lina9.2.13

    Aš tave seku per Twitter

    ReplyDelete
  4. Aš tave seku per bloglovin'ą!

    ReplyDelete
  5. Aš tave seku per bloglovin! ;)

    ReplyDelete

thanks for reading and commenting, you're the best xx